tisdag 8 november 2011

"Life is either a daring adventure or nothing"

Jösses vad jag ska lägga upp bilder imorgon :)
just nu får ni bara ett smakprov för jag vill sova haha.

idag åkte jag med lina hem från skolan och sen kom savannah och pickade up mig för att  åka och äta tillsammans med ett gäng glada tjejer på en resturang vars namn jag inte minns . men det var super gott och väldigt kul :)
sedan kollade vi på basket åk. 7 det var sån himla stämmning att jag rös i hela kroppen, gud vad jag längtar till High School matcherna nu alltså, jösses !
det är sån här pepp känsla jag kom hit för :D
och när vi kom hem såg vi på grease, HIGH SCHOOL
jösses nu vill jag att det ska bli morgon fort så jag kan gå till skolan igen och bara gaaaah njuta (känns konstigt att skriva så om skolan) men iallafall, jag har det superbra här ! LÄNGTAR massa tills vi ska graduate-a och ja, allt ! längtar massor tills min jacka kommer med :)


 HAHAHA, jag hade lovat mig själv att inte publicera denna bilden men den geer mig sånt himla skratt så jag bara måste dela med mig. det var på halloween när jag var svenne...
(man ska dela med sig av sina skratt)


 


Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: