fredag 25 november 2011

blackfriday ♥

åh, black friday i mitt hjärta!
började thanksgiving med mat, skinka, kalkon, potatismos, sås, majs, bröd, sallad, kex, ost you name it :)
åt väll inte sådär super mycket mat eftersom jag gått och ätit minimorötter, broccoli och vitbroccoli (?) hela dagen, men ah mätt blev jag!
framåt 9 satte vi oss i bilen mot idaho falls och black friday shopping, med start på walmart.
kööerna var helt sinnersjuka utanför alla butiker som inte öppnat än.
sen drog vi till kohl's där vi shoppade lite och sedan stog i kö för att få betala/gå ut i 3 timmar.
sedan drog vi till the mall, Macy's, Victoria Secret, American outfitters - med flera fick besök av oss haha.
slutade med att jag handlat för ca. 300 dollar vilket är ca. 2000 ! 
Vi slutade shoppa runt 5 men märkte att vi låst in bilnycklarna i bilen så atte vi var tvugna att vänta tills Bo kom med nya 2 timmar senare ahah.
vi underhöll oss med att ha modevisning av de fulaste plaggen vi hittade :)
vi kom hem lite efter 7 imorse och jag är helnöjd! 












Indefinitely - Puss på er ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: