söndag 13 november 2011

en liten parantes.

i torsdags var det assembly i skolan which was way loud !
det var 4 killar som spelade för music makes musik.org eller något sådant..


idag när jag skypade med min familj var shauna och savannah med, och så roligt har inte jag haft på länge! dom är så knäppa och superroliga!
haha och idag när jag satt i soffan (med trådlösa internetet som äntligen har kommit) så skrev shauna till mig på facebook: Hey Maja - what are you doing? haha are you pettin Buddy?
hon satt i köket, precis bakom soffan och as garvade för hon tyckte hon var rolig(det tyckte jag med) . she's so wierd , i love that !

Om 9 dagar fyller jag 18 år, shauna min  värdmamma undrade vad jag ville göra/ta på min födelsedag - jag har ingen aning. lite tips och ideer tack?
jag har runt massa läsare när jag uppdatterar min blogg, men väldigt få kommentarer- hur kommer det sig? :o  
det är ju lättare att veta vad man ska blogga om, och det blir definitivt oftare om man får lite hjälp påvägen.
kanske är det mina långa inlägg som förstör?
Indefinitely - Puss på er ♥

2 kommentarer:

  1. följer dig med intresse!
    ha det jättebra.
    brev kommer.
    skriver gör morbror J:s mor och far
    G + J

    SvaraRadera
  2. Kan du inte skriva om hur en typisk skoldag ser ut?(:

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: