torsdag 17 november 2011

lite tankar.

Så, jag hade min presentation idag.
och som jag trodde vann jag inte pengarna, haha :):) men jag är supernöjd att jag inte var too chicken och fegare ur.
när de delade ut priserna så sa de typ att pengarna skulle gå till det företag som drar mest folk till rexburg, så jag var kinda med i tävlingen förgäves haha :):) (iom. att min affärside är för tonåringar över hela världen, främst usa och sverige dock)
men presentationen gick jättebra och jag är nöjd - jag kom ju bland top 6 iallafall :):) 
jag har inte några problem med att prata inför folk på svenska men idag, uschen, jag var så nervös.
antar att det är för att presentationen var på mitt second language.
när jag kom till min första lektion så märkte min favoritlärare att jag betedde mig anorlunda och frågade vad det var, jag svarade - jag är super nervös.
han gav mig godis och sa att han trodde att min presentation skulle gå bra. 
kommer verkligen sakna bill, mest för att han påminner så mycket om min farfar kalle (som jag saknar massor).
har lite bilder från idag som jag ska lägga upp när jag orkar hämta min kamera, jag ser på film just nu :)
kom precis på en sak, varför kämpar jag för mina betyg här?
blir superbesviken om jag inte får A i mina kurser, vilket motsvara mvg.
betygen räknas ju ändå inte när jag kommer hem, så jag har bestämt mig - händer det något kul/någon kul aktivitet så ska jag inte tacka nej pga. läxor :)
just nu har jag A i alla ämnen men jag tror att jag kommer få B i us. gov.
just nu har jag A, 96 % men efter finals som är 300 poäng så kan jag nog sänkas.
har det provet på måndag, ska ju självklart göra så bra som jag kan men ah - vill inte ha mina förhoppningar för högt..

nu ska jag se vidare på 21, :) 
ha det bäst!



 
Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: