torsdag 10 november 2011

jag vågar iallafall chansa och se hur det går.

Wise man next to me did say about the one that got away, son I missed my chance.
Don't you let regret take place of the dreams you have to chase, ask her to dance...go on son.
You might fall down on your face.
Roll the dice and have some faith.


älskar at åka bil här i idaho, på långa breda vägar med vackra berg och slätter och lyssna på countrymusik.
kommer aldrig glömma känslan jag får i magen av det, jösses.

idag påvägen hem från skolan såg jag ännu en cowboy som var ute och red sin häst, det såg så vackert ut (?) med fälten och bergen i bakgrunden..

När hösten kommer och tiden gått för fort,
när allt känns på rutin och redan gjort.
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort,
för dig.
Vintern är så satans lång.

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: