fredag 18 november 2011

Send me away with the words of a love song



hej finisar .
just nu är klockan snart 12 på natten och jag ska nog sova snart, det känns som att klockan är super sent!
(antar att mina v-syskons snarkande bidrar endel.)
iallafall,  tänkte bara skriva ett snabbt inlägg här.
idag var jag på basket, det var en grupp/team på 6 pers som åker runt i hela världen och spexar samt spelar sjukt bra basket.
jag kände bara wow! nr. 44 var helt sinnessjukt snygg, mörk,, lång, as charmigt leende och gullig näsa!
(för att inte bara tala om hans muskler liksom)..
jag hade typ gåshud för att de var så grymma- det hade vart kul att ha mamma och moa där.
de hade verkligen gillat det :)

(mamma, mitt kort går inte att o-spärra eller vad det heter. vad ska jag göraaa ? )

imorgon är det lördag, jag ska försöka att sova ut lite - skulle vara skönt.
jag gör nog ett videoinlägg imorgonbitti, vet inte hur det kommer att bli men någon gång måste ju vara första gången liksom.
saknar att höra era röster där hemma så ah, tänkte att det kanske kan vara kul för er att höra min?
haha, det låter inte smart men ah - iallafall..

ska väll packa ihop datorn nu snart :)




Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: