söndag 18 september 2011

skrevs igar!

hej alla!
det är nu lördagkväll, snart söndag vilket betyder skype och kyrkdag!
idag fyllde Trey, min värdbror år -11. Det firades med kaka och glass,
jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag köpte en massa godis-vilket var uppskattat!
när han sedan skulle spela laser-tag så åkte jag och tjejerna till IF för att shoppa,
skulle kolla på telefon men det slutade med att vi glömde det haha.
köpte ett par jeans iallafall, och tro det eller ej men jag hittade stuprör=LYCKA!
de flesta här har bootcut- hur nu det stavas- och det är inte riktigt min favorit modell.

igår var det fredag och jag var i skolan, det var bra - gillar verkligen min första, näst sista
och sista lektioner!
på webdesignen var jag bara på facebook och chattade med tjejerna brevid, haha.
visade dom snygga svenska killar, som är waaaay snyggare än de amerikanska killarna..
de höll med och ville flytta med mig till sverige igen, förstår dom verkligen!
sista lektionen är ju body sculpting-träning- och vi gjorde en hard video.
har träningsvärk i armarna idag det känns toppen :)

efter skolan åkte jag hem och duschade som vanligt, men sedan stack jag och finalina till
farmers market i stan-där min värdmamma sjöng.
vi gick omkring och pratade och kollade, sedan åkte vi hem till mig,
åt mitt sista svenska godis och popcorn samt kollade på en film-armageddon-tillsammans med Trey.
det var kul och min värdfamilj tyckte det var super kul att träffa henne.

åh, glömde skriva att jag har fått brev av min farmor och farfar! :D
det kom som en överraskning och jag blev super glad- jag ska försöka svara i veckan.
just nu sitter jag och barnen och ser på en av mina 3 favoritfilmer-hitta nemo.
den är dock bättre på svenska tycker jag..
(för övrigt är mina andra favoritfilmer: dagboken och 8 mile)

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: