onsdag 28 september 2011

jojo

sa, idag aker jojo hem.
vi sa hejda till henne igar och missade ca 25 minuter av vara lektioner - vilket for min del itne gor nagonting for jag kan bara ta med godis till min larare sa ar allt frid och frojd.
iallafall sa lipade jag, ni som kanner mig vet att jag inte gillar att lipa infor nagon -
men dar stog jag pa skolgarden och tararna rann.
Johanna var den forsta som jag larde kanna har, om man bortser fran min familj.
vi sags forsta gangen pa celebrate youth och vi kramades och pratade som om vi kant varanda super lange.
jag onskar henne en safe resa hem och att det blir bra hemma.
ar lite avundsjuk att hon far traffa sin familj och slakt redan inom 24 timmar..
men jag ar inte klar har annu!

idag vaknade jag upp med en rod och svullen nasa efter powderpuff gamet igar, seniors betedde sig som djur och jag likasa..
haha.

nej nu ska jag gora laxor eftersom jag ligger 1 kapitel fore alla..
Puss på er ♥

2 kommentarer:

  1. mutar du dina lärare...!?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aw... Kommer sakna dig Maja!! Eller okej, det gör jag redan. Men det braiga är ju att vi bor i samma land och kan ses när du kommer hem igen. Njut nu av resten av året, ni kommer ha det bäst! Massa kärlek <3 <3 <3
    (åt din kexchoklad när vi flög in över Sverige förresten och tänkte på dig haha ;)

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: