torsdag 1 september 2011

hahaha

you're from sweden right?
yes
oh, so I have a question - do you pronounce the J as a Y or as a J in german?
idag var det brandövning på skolan och så hade alla mentor, alla utan vi utbytesstudenter.
vi satt i kafeterian i en halvtimme och pratade med varandra, vissa pluggade och vissa åt.
jag johanna och lina, prövade godis maskinerna för första gången - blev av med mina mynt :D
jag hatar alla mynt här, de är typ hundra stycken. jag gillar bara quaters och 10or, haha.
visade savannah min svenska 20lapp och hon ba, woow. that's kinda lot money in such little note..
jag ba, nej det är typ 3 dollar! haha
mail-chattade med mamma idag på web designen, det var trevligt - ska svara på pappas och fridas
mail ikväll, när den andra datorn är ledig.
idag hade jag förövrigt boom boom boom låten i huvet - inte så kul.
en kul grej, berättade för en kompis att jag cyklar till skolan i sverige,
hon fick typ spel.
och grandma bor typ 20 meter bort - lill-värdsyster ringer och frågar om hon vill ha mat och
tar sedan 4hjulingen över dit....
imorgon är det redan fredag igen, hur sjukt?
pappa skrev att de skulle hem till moster sanna på lördag, då saknade jag dom lite..
åh förresten köpte jag frimärken idag, så segersson ni ska snart få ert vykort som jag skrev andra dagen hos familjen.
hahaha, infon är typ supergammal.......

ikväll vet jag inte vad jag ska göra för jag har redan gjort läxan tills imorgon.

just a kiss on the lips in a moonlight,
just a kiss goodnight.
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: