tisdag 6 september 2011

imse vimse spindel

Hej alla!
nu ar det tisdag, och skolan har börjat igen.
vi var lediga igår, måndag, för att det var laborday..
i helgen har jag sett på football, vart och shoppat i Idaho Falls - en parfym och skor, i söndags var
jag i kyrkan i 3 timmar och sedan pratade jag med min fina familj när jag kom hem.
jag har också träffat min värd-farfar och värd-farmor, samt några kusiner. det var superkul att träffa dom!
idag tisdag, var jag i skolan och skulle haft mitt första prov men min lärare flyttade det tills imorgon,
och jag fick sjunga imse vimse spindel inför hela klassen - på svenska.
han, min lärare, tycker att hela klassen ska lära sig den låten och kunna den i slutet av trimestern.
ganska kul faktiskt, ska bli intressant att höra...
efter skolan skulle vi åka och hämta upp tjejerna men vi hann ca. 100 meter sen kom en polis och sa
att vi hade ett platt däck så vi fick stanna och byta.
Bryce kom och hjälpte oss och sedan fick v åka vidare och köpa ett nytt däck eftersom man inte kan åka omkring
med ett litet reservdäck...
så vi satt där på macken och väntade tills allt var klart, klockan halv 6 var vi hemma!
då gjorde jag lite läxor men jag har en kvar som jag inte vet riktigt vad jag ska göra,
så får fråga det imorgon. (den skulle vart inämnad i idag, tisdag)
aja, lärarn verkar gilla mig så det är nog chill..
jag har precis bakat snickers för min värdmamma fyller år, :)
snart ska jag publicera detta inlägget sen sova tror jag - så jag är färsk i huvudet imorgon på provet..
ha det bäst!
Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. Hallå maja!
    Vad fina bilder ni tog!
    Imorgon postas det ett litet brev
    till dig från oss :)
    Det händer mycket omkring dig Maja!!!
    Kramar,Sanna

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: