fredag 7 oktober 2011

torsdaag

så lovade ju att skriva om min torsdag med Lina.
Den började med att jag satte klockan på halv 10 så jag kunde gå upp och fixa iordning mig innan jag skulle skypa med mormor, kusinerna, moster och Johan + Uno :)
det strulade en hel del med internet eftersom värdfamiljens dator har fått virus och tagit bort alla program och inte tillåter oss att installera något så var jag tvungen att använda min dator, och jag har ju bara internet på vårt rum...
där låg en av mina värdsystrar och sov så jag ville inte väcka henne, men det slutade med att jag fick göra det ändå vid halv 11.
så jag pratade med min släkt i typ 1 timme tror jag, och det var underbart att se dom igen!Samtalet gjorde mig verkligen mer pepp på att leva här och nu så det var verkligen härligt att prata med dom :)
när vi skulle lägga på så ville jag bara plocka upp datorn och krama sönder dom, men så blev det inte.. såg att sanna började gråta så jag fällde några tårar jag med..
efter det åt jag frukost och väntade på att Lina skulle komma och plocka upp mig så vi kunde åka och shoppa i Idaho Falls, vilket blev väldigt stressigt . vi fick 1 timma i gallerian, så vi kutade runt - men jag hittade nästan allt jag behövde :) forutom höga strumpor :(
aja, sen stack vi hem och åt as mycket godis som vi köpte på walmart och bakade chokladbollar!
det var yummy, men ah inte så nyttigt.. vi såg också på sleepover ahaha, han är ju bara för söt..
sedan dansade vi och snackade fram tills klockan blev typ 11-12 då hennes värdmamma kom och plockade upp henne.
 påväg, när det började snöa..
 chokladbollar, dock var detta dom jag gjorde häromdagen till min familj - har de andra bilderna på kameran..
 linisfinis i bilen
 när vi kom hem var det lite mer snö :)

 mina kusiner ville se mina hundar, detta är Buddy - värdhunden :)
Värdmormors hund, :)

Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: