tisdag 4 oktober 2011

" när den rätta dyker upp så säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill "

Josses ,jag kom precis hem ifran Treys match - den sista for denna sasongen (jag har aldrig kunnat stava det...) och det var deras forsta vinst iar!
det var sa kul att se!

och vet ni vad, pa torsdag klockan 7 svensk tid ska jag skypa med nastan hela min släkt!
jag ar sa glad och peppad infor att se dom igen och fa prata med dom.
under min tid har har jag verkligen insett hur lyckligt lottad jag ar med san underbar familj, släkt och vanner!
har lart mig att uppskatta allt jag har mycket mer och langtar verkligen tills jag kommer hem och far uppleva allt vardagligt pa ett helt annorlunda satt - uppskatta allt och alla mer och lata dom veta hur mycket allt betyder.
Jag vill lara andra att inse hur bra vi har det och faktiskt sa skams jag nastan att min familj fick lagga ut sa mycket pengar for att jag ska forsta hur mycket allt dar hemma betyder (dock var ju inte det anledningen till att jag ville aka som utbytesstudent, men just saying..)

iallafall, allihopa - jag maste saga att vi maste lara oss att uppskatta det vi har mycket mer!
Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: