fredag 28 oktober 2011

tankar...

måndagen den 27:e september 2010

oftast ångrar man inte det man har gjort utan man ångrar det man inte gjorde,
så jag och pappa har bestämt att du får åka om du vill!

herregud, nu sitter jag här tårögd.
nu kom första tåren, herregud ! jag får åka, jag fattar det inte.

mamma berättade att när hon kom hem till sverige idag och stod på flygplatsen, tänkte hon:
-jösses, här kanske jag står nästa höst och säger hejdå till min dotter, och får inte se henne på ett helt år !
det berörde mig,
jag älskar min familj!

måndagen den 11:e oktober 2010

 Jag känner att jag är sämst på att blogga nu för tiden, men det kommer bli så sjukt mycket bättre om ungefär 9 MÅNADER ! :o
För då drar jag väster ut och utforskar USA.herregud, jag fattar inte.ibland fattar jag förresten och ibland när jag fattar undrar jag vad fasen det är jag har gett mig in på och ibland när jag fattar inser jag hur sjukt jäkla kul och bra det kommer bli!

(nu akte jag ju inte forrens i augusti, sa 10 manader) 

josses, jag minns dom dagarna som om den var igar - men det var lika langesen som tiden jag kommer vara har i idaho.
sorgligt det kanns :(


" Every great dream begins with a dreamer. Always remember,
you have within you the strength, the patience and the passion to reach
for the stars, to change the world. "

Indefinitely - Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: