lördag 15 oktober 2011

sverige

i fredags åkte vi också förbi johannas fd. värdfamilj och hämtade ett paket med massa roligheter i som hon lämnat till mig och linis.
det innehöll en halv marabou♥ , 1.5 påsar djungelvrål♥♥, pengar (så vi kan skicka henne en madison-tröja), nyckelringar  och andra saker med sverigemotiv som vi ska ge till favoriter, ett super gulligt brev som jag och lina ska dela mitt itu för att få en halva av jojo i våra liv var,
vi blev överlyckliga och det paketet gjorde verkligen min dag snäppet bättre :)
tack johanna, saknar dig massor!

så imorgon är det söndag vilket betyder kyrka (mina yngsta värdsyskon ska göra något drama), efter kyrkan ska jag skypa med min familj, sen brukar vi äta, sen pluggar vi, sen bakar vi/äter fika, sen pluggar vi och sedan avslutar vi oftast söndagen (och typ alla andra dagar) med en film.
(ikväll såg vi hocus pocus, ännu en halloween film)

ta hand om er!
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: