onsdag 19 oktober 2011

i can see the first leafs falling, they're all yellow and nice.

så idag är det onsdag och jag har en dag kvar i skolan innan det är helg, lång helg.
åh jag riktigt myser när jag tänker på det.
har tänkt att fixa en massa saker i helgen, vissa saker är lite små hemliga och ah det andra är:
- köpa te, för hösten börjar smyga sig på . det är runt 0an när jag hoppar på bussen på morgonen.
- tjuvstarta halloween firandet, inte för att jag är först för folk har pyntat sina hur i en månad.
men vi ska iaf ha lite halloween släktfest.
- måste till posten och fixa lite.
- åka till brulims och köpa tröja till jojo.
- beställa cap and gown och kanske tillochmed en leather jacket. (är det för mycket pengar med 1400?)
- shoppa med Tayla och Lina.

jag ser fram emot helgen super mycket!

idag valde jag och lina våra kurser till andra och tredje trimestern. mitt schema kommer se ut såhär:

2a trimestern.
period     ämne
 1            U.S History
 2            English 10A (vilket nog är den lättaste english classen btw)
 3            Lifetime PE
 4            Economics
 5            VET EJ!

3e trimestern
 period     ämne
 1            English 10B
 2            Child Development
 3            Art 1
 4            Body Sculpting
 5            Job shadow

Puss på er ♥

1 kommentar:

Gör mig glad med en kommentar (: