tisdag 9 augusti 2011

You know how the time flies

jösses, nu är det plötsligt ensiffrigt tills jag åker på softlanding camp i NY.
jag vet inte riktigt vad jag känner just nu, imorse efter mitt telefonsamtal med f.d. utbytesstudenten Catherine blev jag super pepp!
men nu, när jag har kommit på att jag kommer sakna alla mina vänner, min familj och underbara släkt känner jag bara att jag måste hinna med allt/bli klar här hemma innan jag åker för att inte få så mycket hemlängtan.
kommer troligtvis bara träffa släkten en gång till innan jag åker, det känns tungt.. 
farmor och farfar har jag inte träffat på länge innan, och efter onsdag kommer det dröja nästan ett år innan jag får träffa dom igen. 
måste hitta på mer saker om dagarna så inte tiden går till spillo, för det kommer jag ångra!
blir det ingen övernattning med tjejerna imorgon så åker jag nog ut till en av sommarstugorna och träffar farmor och farfar..

förövrigt har jag satt upp luktprover av min favorit parfym på mitt rum så det luktar kalasgott!



Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: