tisdag 16 augusti 2011

underbara vänner!

Hej alla fina.
Jag tänkte passa på att skriva hur mycket jag uppskattar mina vänner.
Hade Vi ses-fika idag och det blev sjukt lyckat.
Finisarna hade fixat massa fina minne-saker till mig, vilket jag tyckte var super gulligt av dom- det hade dom verkligen inte behövt!
Kan ladda upp bilder på allt imorgon.
Jag höll mig ganska bra med tårarna ända fram tills de sista skulle gå, då brast det totalt.
Gud så jag tjöt, och inte kunde jag sluta heller.
Grät för att de är så fina människor och vänner!
(nu kommer tårarna igen)

Imorgon ska jag säga hejdå till släkten, det lär ju bli ett enda lipka-las tillslut!



denna tjejen gav oss många skratt idag..

Puss på er ♥

2 kommentarer:

  1. Hey! I didn't really understand what you wrote, but I just wanted to say that you have a nice blog and I can't wait to get to USA!! It's so close! Soon I'll be seeing you all in Stockholm, yay!!! <3

    SvaraRadera
  2. sv; alltså jag har ingen mindreeeee. Men jag lyckades få ner allt, fick välja bort sjukt mycket! Det väger nu precis 23kg, stolt* Ha det fantastiskt maja, och så måste vi höras! kraaaam

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: