fredag 26 augusti 2011

sleeping to dream about you...

hej alla finisar!
jag har nu vart hos min värdfamilj i 5 dagar, 2 av dem har jag haft maginfluensa  - bra start!
i tisdags var jag på skolan och skrev in mig och i onsdags var första skoldagen som var hur spännande som helst!
fick 2 läxor den första lektionen, en tills idag (fredag) och en till onsdag - typiskt att jag har vart sängliggandes idag så jag inte kunnat lämna in uppsatsen.
idag gick jag dock upp ganska tidigt, för att se om någon av er var inne på facebook men fick bara tag på maja och michaela, vilket inte var så dumt.
hade velat chatta lite med min familj med, men de var inte inne...
nu när jag bara legat i sängen och inte haft så mycket att göra har jag faktiskt tänkt på er där hemma, vilket man inte ska göra - men jag tror jag har lite typ seperations ångest.
det är jobbigare att vara ifrån alla denna gången än då jag åkte till england i en månad, även att jag bara vart borta från er en vecka...
iallafall så vet jag ju att ni finns kvar när jag kommer hem (:
ska försöka få tag i frimärken så jag kan posta ett brev till segerson, och fixa fram min adress så ni kan skicka vykort - jag vet att det är gameldags men det är faktiskt mysigt!
Elias och Lova - jag ser fram emot att få mail och brev av er och höra hur det går för er :)
idag var jag som sagt hemma men på kvällen var det första gamet och jag kände  mig ganska kry så jag klädde mig i rött och vitt, målade bobcat-fotspår och hängde med tjejerna..
5 minuter senare var jag tvungen att be Savannah att köra hem mig igen, kändes som att jag skulle svimma och hon sa att jag såg grön ut.
iallafall åkte jag hem, sov ett par timmar sedan såg jag på filmer med Abby, Trey, Shauna och Buddy - var mysigt det med :)
nu ska jag bara vänta på att datorn med internet blir ledig så jag kan ladda upp detta inlägget, sedan ska jag sova - igen!
imorgon (om 10 minuter) (OKEJ, NU AR DET LORDAH HAR MED FAKTISKT) är det lördag och vi vet inte riktigt än vad vi ska göra så vi får väll se :)
ta hand om er allihopa, jag älskar er!
Puss på er ♥

1 kommentar:

  1. Så typiskt att du blev sjuk...Hoppas du mår bra igen!
    Jag lovar att det snart kommer ett brev till dig...
    Älskar dig Maja!Sanna

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: