torsdag 19 augusti 2010

You can't tell me it's not worth trying for.

Hej!

Idag har jag varit och planerat en hajk som kommer bli awesome och dagen efter hajken ska vi dansa på nya brunnparkkyrkans parkering så var där den 4 september !

jag har också hunnit med att träna och fy så trött jag var efteråt, första 2 timmarspasset på hela sommaren men det var skönt efteråt minsann. träningsvärk imorgon hejhej!

ska också jobba imorgon, 11-21 på torpön .



ja, detta vart ett ointressant inlägg eftersom det inte hänt något nytt på utbytesfronten ska dock börja söka stipendium nu tänkte jag(:

godnatt med er !





jag missade en tjejkväll idag med, men jag får träffa alla på tisdag igen. sådetså! :]

1 kommentar:

  1. Hej maja!
    Ja men du ska veta hur manga jag varit avundsjuk pa! Har tankt att ALLA fatt det battre, men nu ar jag skit nojd! Det ar verkligen fullt hus har! Haha, och alla ar sa glada och jag typ garvar hela tiden! Hur din familj an blir sa kommer det bli grymt!
    Jag lankar!

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: