tisdag 3 augusti 2010

I want it that way.

(tja-a, jag sitter fortfarande här i mina tankar om att åka till USA.

jag börjar faktiskt bli lite smått besatt och läser 10 000 bloggar om folk som har varit och som ska åka till USA i höst och gå på high school där.

avundsjuktjej här på andra sidan skärmen.



mamma tvekar fortfarande, hon säger att hon inte vet hur hon ska klara sig utan mig men jag tror minsann att de kommer gå hur bra som helst. pappa tycker att jag borde åka.

men sedan var det ju dethär med pengarna, jag har ingen aning om ifall man får bidrag från sin nuvarande skola eller om man måste betala allt själv.

gaah, jag vill bara gå och vinna på lotto nu så jag kan åka!

skulle tillochmed kunna tänka mig att dela med mig av pengarna, bara det täcker mina kostnader. )



-- tillbaka till verkligheten --
idag har jag vart med min mormor i stugan och läst i princip en halv bok, sedan körde hon mig halvvägs hem sen hämtade pappa mig.
när jag kom hem tryckte jag igång datorn och svarade på lite mail ifrån några US-organisationer. (utbytesstudents-organisationer).
tjejerna har gått hem efter en mysig grill/mys kväll och nu ska jag sova, jag ska upp om 6 timmar !


godnatt med er ! 




AD ASTRA PER ASPERA.
(usa:s stjärnor liksom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: