tisdag 31 augusti 2010

butterflies..

Hej där!

Jag kände att det var på tiden med ett inlägg, var ett tag sen och det senaste var sjukt onödigt.

Wellwell, idag har jag varit i skolan och efter det åt och sov jag lite hos mormor som jag gör varje tisdag, sen var det RUT.

Vi dansade såklart vår nya dans för att den ska sitta till lördag då det är invigning av nya BPK (Brunnparkskyrkan) välkomna dit på lördag !



Jag fick också ett efterlängtat samtal idag från Cilia på Explorius!

Vi ska bestämma ett datum för min intervju, och den blir troligtvis nästa vecka eller veckan därpå ! (gladtjejja)

Ska förövrigt slänga iväg ett mail till henne nu med, borde kanske ta tag i det. Och fylla i min student application för Exp.



Engelska läxa har jag med kom jag på nu, attans..

Nu fick jag att göra, så jag får uppdatera mer någon annan dag.



Pusspåer !





Jag ligger och grubblar, ensam i min stora säng.

Drömmarna blandas med en rädsla för framtiden,
men jag bara måste ta chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: