torsdag 12 augusti 2010

!
nu sitter jag här i min provisoriska säng, en madrass på golvet.
jag har umgåtts med tjejerna ikväll så jag hann inte sättta upp min nya så det fick bli madrass inatt. och kände att jag inte orkade fixa ihop min nya nu eftersom jag åker till falkenberg imorgon med mina kusiner, moster och mormor (: ! det ska bli himla mysigt även om inte vädret verkar bli det bästa så ska det bli skönt att göra något eftersom jag känner att mitt sommarlov slösas bort när jag sitter här hela tiden.
men vad ska man göra när dagen är trist och grå och regnet öser ner ?
jag har dock spenderat ganska mycket tid på ön så jag har inte kunnat träffa mina favoriter så ofta som jag velat..


idag skickade jag mail till ef , för att jag inte förstår första "uppgiften" på min student application.
det står nämnligen att man ska ladda upp sin passport picture, well den har inte jag på datorn? 
hoppas att jag får svar snart, kommer dock inte ha tillgång till dator förräns på måndag men ändå..
jag försöker stoppa mina tankar på USA eftersom det skulle vara så overkligt om jag fick åka, kostar så mycket och jag vet att vi inte har råd. 
ändå är det min högsta önskan.




Mina förhoppningar byggs upp gång på gång, 

men varje gång får jag se dem falla. 

En till färg blir grå och det är alldeles för svårt
att titta på allt när det långsamt försvinner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: