torsdag 5 augusti 2010

:D

idag ringde dom från ef och vi bestämde att jag skulle ha min intervju om ungefär 1.5 vecka !

gud, jag blev helt till mig och visste knappt vad jag skulle svara på hennes frågor. tex när hon frågade

-har du haft en bra sommar ?

-ja, oja ! jättebra med lagom mycket jobb och så..

-jasså, var jobbar du ?

-på torpönsfärjeläger.



yeah, sure . en stockholmare vet ju säkert vad det är för ställe kom jag på då och sa snabbt:



-jag säljer glass till turister.



smart, hon tycker säkert att jag verkar vara lite efterbliven x]



aja, idag har jag också anmält mig till Explorius !

de verkar ha koll och så var de billigare där med än på ef , förberedelselägret i New York ingår i priset t.ex.

de skulle ringa inom en vecka så jag kan boka intervju där med ! 





nu ska jag på lars winnerbäck på hooks herrgård (:





pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: