tisdag 2 mars 2010

take care

"Do not let your fire go out, spark by irreplacable spark. In the hopeless swamps of the not quite, the not yet, and the not at all, do not let the hero in your soul perish and leave only frustration for the life you deserved, but never have been able to reach. The world you desire can be won, it exists, it is real, it is possible, it is yours. "



Poesi har ingen plats i ett hjärta som har krympt,
jag vill inte låtsas som att allt är bra.






imorgon  ska jag till skolan, sen en del möten och ska till banken och fixa lite.

försöka få internetbank och grejer till elevrådskassan, det gick inte så bra sist så jag hoppas att det går bättre imorgon .  tidningen ska jag också till, intervju om karnevalen tror jag.

attans, jag som inte orkar fixa mig. hoppas att de inte tar kort på oss, haha .



sen har jag utvecklings samtal, sånt blir jag alltid nervös inför fast det brukar gå bra .

träning på kvällen, skönt !



nu ska jag kolla ett avsnitt till på one tree hill som har blivit min drog tillsammans med te på kvälls kvisten, och visst är det så mycket bättre än andra droger. .

på tal om droger så hade vi livskunskap idag om missbruk, det var bra och man fick sig en funderare.

inte för att jag använder droger precis ! det stärkte iallafall mitt tänk i att hålla mig borta från såndär skit.









well, godnatt och take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: