onsdag 17 mars 2010

(:

hejhopp !



det var ett tag sen nu, det är för att jag har ett liv.

jag förstår inte hur man hinner och orkar blogga varje dag, försökte för ett tag sen men det var inget som passade mig.



nu har mamma iallafall beställt tid hos sjukhuset o grejer till mig.



ska förhoppningsvis ta bort två leverfläckar, fixa till fötterna och kanske göra något åt min rygg.

de sistnämnda sakerna har gjort förbaskat ont den senaste tiden, framför allt på träningar.

försöker att bita ihop men det påverkar allt jag gör..





nu har frida-storasyster åkt iväg också. eller, det var ett tag sen.

inte sa hon hejdå, och hon ska vara borta i tre veckor.

det är ganska lugnt hemma nu, har ju ingen som bråkar med mig.

pappa kom hem idag med.



i helgen är det andra kvalmatchen till tvåan för oss!

kände att jag gjorde en bra insats där på bänken förra matchen, blir nog så på lördag igen.

det kan jag leva med, för jag känner att jag lär mig av det också .

och man är så grymt bra när man sitter där på bänken och kan se alla fel - ´sen när man spelar kan man plötsligt inte lika mycket!

haha, synd det. så det är det jag ska lära mig hade jag tänkt, att se fel och tänka på dom sen när jag spelar.



idag och igår umgicks jag en del med michis, hon är en härlig tjej hon !

didid, nu ska jag gå och lägga mig !



puss !

2 kommentarer:

  1. nä du din räka gick ju och la dig! men HEJSVEJ från storasyster (:

    SvaraRadera
  2. hahah,du är ju en räka !

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: