torsdag 11 mars 2010

skratt

Två tjejer ~17 diskuterar vad som verkar vara ett skolprojekt.

Tjej 1: Ja, så vad vet du om Tjernobyl då?

Tjej 2: Att han var en idiot.

Tjej 1: Men nu skojar du väl?

Tjej 2: Jaja, att HON var en idiot såklart.

Tjej 1 ser ut att skämmas och personerna som sitter runt omkring dem skrattar.






En tjej ~18 går förbi en telefonförsäljare ~25 på gatan.

Telefonförsäljaren: Du tappade något!

Tjejen stannar och vänder sig om.

Telefonförsäljaren: Farten! Har du Tele2 Comviq förresten?

Tjej ~18: Du tappade också något. Din värdighet när du drog det där skämtet.

Telefonförsäljaren ser paff ut och tjejen går vidare.






haha, suttit o skrattat lite för mig själv ikväll. 
tjuvlyssnat.se och felsms.com är stört roligt ! 


nu ska jag gå och lägga mig, föör imorgon kommer jag behöva mycket energi !
upp typ kvart i sex o sen träffa stina och michis för morgonspinning innan skolan. 
efter skolan ska vi gå o simma o bubbla . 
och sen på kvällen är det match !


20.00 i Idrottshuset Tranås . 
vi spelar våran första kvalmatch till tvåan.
tranås-väckelsång.




jag längtar till imorgon ! 
godnatt puss på er 






Alldeles nyss fick jag höra ett skratt,  och att du hade saknat mig inatt.
How can a loser ever win?

Please help me mend my broken heart and let me live again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: