fredag 5 mars 2010

dumma tjockis fot.

usch, jag sitter i min säng nu .

är jätte mätt, jätte trött och får panik på min jätte fot!

trampade snett ikväll på matchen igen, min fot kommer fasen aldrig bli bra.

eller, fötter ska jag nog säga.  ingen av dom är som dom ska, ingen av dom har svullnaden från förra stukningen gått ner på.



vi vann ikväll förresten, ( 2-0, 0-0, 9-0 ) det betyder : KVAL !

yes !

det var kul att få spela tycker jag,  händer inte allt för ofta tyvärr..

menmen, ikväll fick jag göra det iallafall och det gick hyfsat bra .



nu sitter jag och tänker på vad jag ska packa tills helgen, vi ska ju iväg till GBG .

det ska bli as kul att åka bort, speciellt ser jag fram emot konserten .

det är lite tragiskt att mina vänner inte ens vet vilka det är ! haha

dom är inte allt för allmänbildade, det är inte jag heller å andra sidan..



jag och några av mina favoriter myste ikväll efter matchen. 

det blev frukt doppad i choklad, yummie !



nu ska jag sova.

ha det bra i helgen, för det ska jag ha !



puss ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: