torsdag 25 februari 2010

sometimes you can't make it on your own.

Jag har insett att min senaste kyss: var lite av ett misstag.
Jag lyssnar på: nästan allt !
Jag pratar: mycket, även sånt jag inte förstår mig på.
Jag tycker om: spontana grejer.
Jag avskyr när folk: är falska.
Den som vet mest om mig just nu: Elvira, Michaela, Maja och Maja.
Min första vän hette: Julia Leanderson
Kärlek är: alldeles underbart !
När jag ska borsta tänderna: blöter jag tandborsten, tar tandkräm sedan blöter jag igen !
När jag lagar mat: är jag hungrig.
Jag tänder på: ögon och leenden.
Det sexigaste yrket är: brandmän.
Det är charmigt när: någon ler sådär supergulligt.
Jag är rädd för: att bli ensam.
Den värsta känslan är: att känna sig ensam och sviken.
Den bästa känslan är: lycka.
Jag kommer alltid att vara: Maja Lundmark
Det finaste som finns är: vänner.
Sist jag grät var: idag, när Haleys mamma i OTH dog. haha, :(
När jag vaknar på morgonen: vill jag inte gå upp.

Innan jag går och lägger mig: fixar jag lite och kollar bloggar..
Just nu tänker jag på:inget speciellt.
Bebisar är: myspys !
Idag har jag: vart i skolan och på "föreläsning" .
Ikväll ska jag: äta kolapaj!
I morgon kommer jag: gå till skolan, gå på möte på tidningen och umgås med bästa.
Jag vill verkligen: att allt ska kännas rätt och bra. 
 
 
du öppnar hela himlen, & allt de mörka försvinner av ditt skratt.
försöker vara tuff men jag smälter när jag ser dig le.
 
 
dagens frisyr : till en början platt, sen förstördes det när vi sprang i snön och körde rugby så sen blev de nytvättat självlockigt. 
dagens låt : Replay och My Girl.
dagens favoriträtt: kolapajen, solklar vinnare över gröten i skolan ! 
dagens roligaste : jonnas snarkningar och när jag och Frida glömde lämna Moa på vägen till skolan ! 
dagens suprise :  ett samtal...
dagens snygging : Owen ! 
 


nu ska jag plugga, för jag har två prov imorgon !  


 
gaash, vad snygg kille ! 




PUSS !

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är! <3
    (du borstar tänderna helt rätt) :>

    SvaraRadera
  2. hihi, du är fin du med julia ! (:

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: