onsdag 17 februari 2010

maja lundmark är glad !

didi, hejhej !

nu är jag glad.

lov och nya kläder som ligger hemma och väntar gör mig glad.

idag fick jag båda, hihi . 

bara så att ni vet.

det fanns

  • ett par byxor

  • två tröjor

  • en klänning

  • en till tröja

  • ett linne

 här hemma och väntade på mig när jag kom hem ifrån träningen.



träningen idag var sjukt oseriös, men kul !

vi var bara typ 7 stycken, men lyckades spela både lite innebandy och fotboll.



i måndags följde jag med mina söt kusiner till Mjölby och badade, det var sjukt kul.

Elias visade mig hur man framkallar gåshud av att tänka på krukor, jag kan inte men han kan.

Lova visade hur stark hon var och bar runt på mig i vattnet, hum stark va ?



igår var jag med massa bra brudar, okej. massa var att ta i ..

men  Michis, Filippa, Elvira och Stina var med iallafall.

vi bakade semlor, det var mums men fy vad mätt man blir . sjukt !



yes, nu tänkte jag göra lite nytta och plugga..

imorgon ska jag kanske upp tidigt och shoppa med mamma och pappa !

puss !



Filippa och Stina mumsar.


  
kladdigt blev det.


 
Michis och Elvira fixar sina semlor.




 
drickan som bara skummade.


 
min semla, mums.




hah, dessa bilderna påmminner mig 
om vilken dålig mobilkamera jag har och om hur dålig fotograf jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: