måndag 8 februari 2010

22

hejhopp 

just nu sitter jag och funderar på vad som ska med i väskan, litchi är redan nerpackat ! 

frågan är vad mer som kan behövas, förslag ?  nejdå, handuk, toagrejor o sånt är redan packat med ..

kom precis på att denna veckan består av massa innebandy, träning, träning , match, match och match ! 

sånt tycker jag om ! och våran lagfest i lördags, den var med kulkul ! bilder finns på fejjan..

 

okej, nu ska jag återgå till packningen. vi åker till Vadstena imorgon vid 8,  ha det bra tis-ons för det ska jag nog ha..

 
min mys-kofta jag fick av mormor.





3 kommentarer:

  1. August "Jätte" Hansson10 februari 2010 kl. 11:51

    Vilken fin Mys-kofta du har Maja!
    Jag vill ockås ha en av din mormor! :)

    SvaraRadera
  2. haah, den är MIN frida (:
    tack august ! (: <3

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: