tisdag 23 februari 2010

låt solen hitta dig.

brrr.. 
det är så sjukt kallt ute, blir ledsen varje dag när jag vaknar.
man vill bara ligga kvar under täcket och mysa hela dagen, men det funkar inte riktigt så i denna världen. 
tyvärr.


var på RUT idag, de övade Underdogz men jag var inte med för jag ska inte vara med på fredag. .
majaw har lovat mig att göra en liten extra grej på fredag i hennes vers så det hoppas jag innerligt att hon håller ! 
det var längesen jag träffade majaw, så vi ska umgås i helgen. 
det ska bli myspys för jag har saknat den bruden.


det var förresten längesen jag umgicks med någon av mina major, så jag ska umgås med majae också !


imorgon är det min mammas födelsedag, hon fyller 45. 
det låter mycket, haha . 
tänk när jag är 45, vad gör jag då? 
vet ju inte ens vad jag vill göra om några år, det är ett mysterium vad det ska bli av mig.
får väll starta någon sy-förening eller något, det skulle spanska lärarn gilla .
påtal om spanska så kom jag på nyss att jag har läxa tills imorgon och den ligger i skåpet ! (Y) 


jaja, det löser sig nog. 
nu ska jag krypa till kojs. 
puss ! 






Spruckna läppar söker tröst,
vem ska värma ett fruset bröst? 
Höj din röst mot tystnaden,
du är värd varenda sekund.

Livet är ständigt på väg i förändring.
Man behöver inte alltid vara stark,
man får finnas ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: