måndag 14 december 2009

Words screaming in my head. . .

hejhå, kämpa på ! bara några få dagar kvar i skolan nu, sen blir det en välbehövlig pause .

då ska jag mysa häcken av mig i spanien och i jul !

samt hinna med mitt liv och umgås med massa mysisar.

den STORA frågan är :

vad ska alla göra på nyår, mitt förslag verkar inte så många nappa på.

så det blir nog inte av, vill dock hitta fest och fira det nya året med mina favoriter och gärna fler !

så hör av er .



imorgon ska jag och elvira redovisa tranås arbetet och plugga sönder till onsdag. då det är dags för inlämning av skogsarbetet, som egentligen skulle vart inne i oktober någon gång. men rose-mari flyttade det !



nu ska jag lägga mig och fundera lite över livet, sedan sova.





en grej till, det är snö ute ! ♥





pusspåer!

/MajaLundmark :*







***********************************************************************************

Words screaming in my head,

but we were always ment to say goodbye.

Looking at you makes it harder,

but I know that you'll find another.





snart dags för skidåkning





myspys med vinter, ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: