måndag 7 december 2009

Älskling det är livet , som leker .

hah, okej !

idag var det väldigt roligt på morgonen, snackade om helgen:



-majae&lisal toabesök♥

-mina cykeläventyr♥

-majae&mitt skämt♥

-alla trasiga saker♥

-snygga bilder♥

-rolig tågresa♥

-snygga blåmärken♥



ja, sånt gillar jag !



imorgon ska jag ha prov i datakunskap, vilket jag inte riktigt förstår mig på .  mat hos mormor monica och senare ska jag träffa RUT tjejjerna, så ska vi göra klart och lära oss dansen vi ska dansa på söndag i svenska kyrkan 17:00 i samband med lucia !



på onsdag bär det av till Ullared, hoppas på att få träffa MORGAN för sjutton ! ♥



torsdagkväll/natt ska jag sova och vara barnvakt åt mina sötkusiner. 



på fredag kanske jag och två favoriter ska ha potatisios-party !

gaah,



WE THRE ! ( hahah, love )



yes, allt de där skrev jag mest för att jag ska ha koll på mig själv oså. .

lite onödigt för er att veta, men nu vet ni !











Och alla känslor slog och sprängde,

hela vardagen full med hål.

I en tid då inget hände,


i en stad som alltid sov.

Älskling, det är livet som leker,

det leker med oss nu.

Älskling, det är livet som leker,

det leker med oss nu igen.
pusspåer!

/MajaLundmark :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: