måndag 28 december 2009

reality

hej.



Känner mig tjock efter all julmat och julgodis, men jag är väll inte ensam antar jag.

Idag rörde jag lite på mig iallafall, tränade innebandy idag. Vi slog ihop vårat lag med f13 tror jag det var, sen delade vi upp de igen.

Det var riktigt kul, o det fanns vissa talanger där som jag tror kommer bli riktigt vassa.



Nu är nyår planerat och imorgon ska vi fika på stan, igen. Kolla rean oså !

Jag trivs riktigt jäkla bra med mina brudar alltså !

Så nyår blir nog SUPERbra.

Typ två rätters och sedan vidare antagligen !



I dag var jag på kyrkogården, tände ljus hos morfar och hos Birgitta som skulle fyllt 55 idag.

Känns så sjukt orättvist att hon skulle behöva lämna livet så tidigt, det var längesedan nu.

Jag var så liten och hon min förebild, vi behövde henne.



Jag saknar henne och Morfar, men :

Heaven was needing two heroes, Grandpa and my aunt.



/ MajaLundmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: