söndag 13 december 2009

-leva, var det ja !

hejhej !

idag har jag vart så sjuk trött på allt !

sjukt mycket i skolan, och så ska man hinna med att leva också. .

det blir knepigt det där .



(och snälla skärp er, det kan ju förstöra för andra.)



i helgen har jag iaf haft pp med två fantastiska flickor:

filippa och elvira !



pp innebär potatis-party . HAH

potatis i alla former kan man säga, och mätta blev vi.

förstår inte hur allt får plats i elvira, jag mådde sjukt illa medans filippa var smart och sstod över den bakade potatisen .

hah, jag lovade michis att göra om det för att hon skulle kunna vara med. men jag måste nog tyvärr bryta det löftet . vi får komma på ngn annan maträtt istället.



i lördags var vi hemma hos moster och gjorde massa julmys!

och idag har jag och RUT dansat på lucia i svenska kyrkan.

det gick hyfffsat bra och nu laddar vi inför jul.



nu ska jag sova för att orka med resten av veckan !



pusspåer!

/MajaLundmark :*





Du är min ledstjärna och vän.

Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: