måndag 3 januari 2011

Day 03 – Your parents

hm, dag 2 hamnade publicerades visst på dag 3 . aja


mina föräldrar, de är fantastiska !
jag vet inget annat ord som beskriver dem bättre deras bra dagar, haha - för dom är mänskliga och har dåliga dagar som alla andra.
jag älskar dem över allt annat och tycker att det är jätte skönt att de stöttar mig i min resa till USA och sponsrar med pengar!
åhå, skulle kunna skriva hur mycket som helst om dem som individer, men det är inget intressant för er att läsa kanske så detta får räcka(:







puss

1 kommentar:

  1. Haha, egentligen står just *** för usa, men det är ju utbytesstudent, så du hade rätt ;D Men har dock inte varit på intervjun än, så inte säkert jag kommer iväg än, men jag hoppas verkligen! :)

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: