måndag 3 januari 2011

Day 02 – Your first love

hm, min första kärlek.
den var obesvarad minsann haha, stackars lilla mig.
det var fram och tillbaka och hit och dit, gjorde väll lite så att jag har svårt att lita på killar antar jag.
det fanns så mycket måsten att va bra på det man kan och mitt i allt skulle man vara sann
jag hade så mycket jag ville göra och förfarande vill men mitt i allt så ska man räcka till.

undrar egentligen vad det var för något, om det var kärlek?
annars antar jag att jag fortfarande väntar på min första stora kärlek  (:


hihi, och innan USA har jag bestämt mig för att inte skaffa pojkvän.
vi får se hur det går men det har fungerat ungefär hela mitt liv hitills så det ska nog inte bli några problem!


nu ska jag se på oth och läsa utbytesbloggar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: