tisdag 21 september 2010

usa.

gaah , var barnvakt till mina kära kusiner ikväll.

det första elias frågade mig när jag klev innanför dörren var :

- maja, ska du åka till något annat land ?

lova sprang fram och sa att hon inte ville det och kramade mina ben.

än så länge har jag inget bra svar på den frågan, allt ligger hos mamma och pappa nu.

ska på intervju imorgon igen, med EF denna gången dock bara för att få mer info för jag vill åka med Explorius. EF verkar inte ha bra service.



denna veckan kommer bli jobbig med mycket plugg till fredag, men jag står nog ut.







När allt är miserabelt, flyger en ensam drake -
högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen.

Du är inte en i mängden och jag är en utav dom få som inte lämnar dig
när färgen flagnar på fasaden.
Vaken om natten och drömmer på dagen,
för jag blir så dum av dig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: