torsdag 16 september 2010

brev.

Idag fick jag brev om att jag blivit preliminärt antagen till Explorius,

blev super glad och nu återstår det bara att hosta upp lite stålar (läs mycket) så kan jag dra om ett år.

Jag måste alltså nu bestämma mig inom två veckor och skicka in ett ja kort sedan får jag resten av papperna och betala första betalningen.



Gaah, förövrigt är jag hur glad som helst!

Längtar sönder tills imorgon och söndag för då bestäms troligtvis mitt liv två år framåt ! (:

Nu ska jag snart dra och träna, se hur det går med dum-foten ska iallafall göra mitt bästa.

läste förresten mitt horoskop där det stod att jag skulle ta det lugnt om jag fick chansen, men nono imorgon kör vi.







So I put my hands up,
they're playing my song and the butterflys fly away.
Noddin' my head like yeah,
moving my hips like yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: