tisdag 26 juni 2012

what to do, what do do........

hej trogna läsare :)



har en as kul sak att skriva så jag börjar med den!
åker till stockholm med lisa, michis, filippa och maja den 23 nov, för att gå på swedish house mafia !!!
fattar ni vilken jävla weekend (och födelsedag) i sthlm med bra vänner och musik!
jag är så galet taggad redan :)


kom hem från grekland häromdagen också, var en kanon-vecka med härligt folk och väder :)
slänger upp lite bilder imorgon efter morgonpromenixen med fanny..
åkte även till ullared i måndags, hade inga pengar så min snälla mamma fick betala allt jag slängt ner i kundvagnen!  vart en awesome dag där med mina syskon :)
nu ska jag sova, skriver imorgon igen :)

 (kollade på sex and the city förut och fick mig en tankeställare, Carrie skrev:
"Maybe coming clean is the ultimate selfish act, 
a way to absolve yourself by hurting someone who doesn't deserve to be hurt." )
puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: