söndag 10 juni 2012

all i need is you

Nu har jag vart hemma i mer än en vecka och det börjar kännas som att mitt liv i usa bara var en dröm.
Det är så sjukt att tänka sig att man har vart borta så länge, för här så har det inte hänt något alls..
Allt är precis som jag lämnade, min syster har flyttat ut, kanske att någon har en ny pojkvän, en affär har flyttat och såntdärnt småkraffs, annars är allt the same.
Jag kommer dock på mig själv ibland, att jag fortfarande blandar in engelska ord, tänker på engelska lite och att jag säger: ohmen hej, är du hääääär?! till folk för att jag tänker att jag fortfarande är i usa men sen går de upp för mig att ajg faktiskt är i Sverige nu.

När jag kom hem i torsdags åkte jag till fridas lägenhet för att komma på den, sen åkte jag till skolan för att träffa några vänner och sen hem för att äta falukorv. Det var supergott haha! 
På kvällen kom släkten över för att säga hej, det var konstigt. Mina små-kusiner var inte så små längre, snarare ganska långa och annorlunda.

Nu känns det som att jag har hunnit hälsa på alla och att jag kan åka tillbaka till usa och vara där något år till. Många här hemma har frågat om jag skulle kunna tänka mig att flytta dit för alltid, mitt svar är nej.
Iallafall för nu. Man är så mycket friare här i Sverige, kommunaltrafik <3 och ja, Rexburg kanske är lite för religöst för mig ändå - även om jag älskade det för ett år :)

Nu ska jag sova och sen upp och jobba imorgon.
Ha det!
Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: