torsdag 28 juli 2011

jösses

ikväll är sista kvällen i sverige för några av de exploriusstudenter som åker till usa.
för dom väntar ett förberedelseläger i NY och en massa upplevelser med det!

jag kommer ihåg när jag skrev i ett tidigare inlägg:
gaah, idag är en såndär dag då jag bara super längar till usa - eller ja , det började igår när jag vart pepp för nellies skull för att hon skulle på intervju.
min känsla innan min intervju var helt crazy ! var sjukligt nervös, sprallig och glad och efter så vart jag så lättad att jag fick feber efter en super nervig dag.


haha, det känns som att det var igår jag skrev det men tiden har gått så sjukligt fort att det är mer än ett halvt år sedan...

jag måste säga att jag är stolt över att vi vågar chansa,
att vi liksom vågar ta klivet på planet från den trygga vardagen vi är vana vid -
även om vi inte vet exakt hur det kommer gå eller hur mycket hinder vi kommer stöta på.
säger som min mamma sa till mig när hon berättade att jag fick åka:
oftast ångrar man inte det man har gjort utan man ångrar det man inte gjorde.



till sist önskar jag alla som åker idag ett stort lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: