fredag 1 juli 2011

Indefinitely.

jag har äntligen, för några dagar sen gjort klart mitt visum och bokat tid på amerikanska ambassaden i sthlm för intervju.
datumet blev den 22a juli, jag hoppas bara att allt blev rätt - annars får man göra om allt och åka dit igen.

iallafall, sommarlov - jag jobbar varannan vecka.
idag har jag sovit sjukt länge sedan träffade jag filippa och stina och vi drog och åt gott på stan sedan gick vi hem och såg på nothing hill som filippa aldrig sett.

förresten så har jag inte fått någon familj än om det är någon som undrar.
jag går och väntar hela dagarna på Samtalet med stort s.
igår hade jag 2 missade samtal från okända nummer, men det var besvikelser båda två - typiskt.
om man bara kunde få veta något just nu känns det som att allt bara står stilla och inget händer.
visst, det sägs ju att familjerna kan vara lika bra fast man får placering sent . men det är ju mycket tråkigare att behöva gå runt och vänta än att kunna lära känna sin familj via mail osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: