måndag 7 mars 2011

Take me to the magic of the moment on a glory night.

well, tänkte bara berätta för er som undrar att SLEP- testet inte var jättesvårt.
Det var bara krångligt på läsdelen då man var tvungen att kunna skit om simbassänger o grejer.
Det kan ha vart så att det var så simpelt att det blev svårt. 
Hörförståelsen var väldigt simpel, tror jag.
Haha, kom in i någonslags konstig tankebana under provet och kommer inte ihåg så mycket ! :o
iallafall så behöver man inte oroa sig som svensk (:
pusspådet.

däremot har jag väldigt mycket i skolan just nu så jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
verkar som att alla möten hit och dit ligger på samma tider samma dag ! och för er som inte vet kan man inte va på två helt olika ställen samtidigt.

jaja, nu ska jag plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: