onsdag 2 mars 2011

HejHopp!
Tänkte skriva lite om min helg nu faktiskt för det handlar lite om Explorius.

Nu på fredag åker jag efter skolan till Väckelsång som enligt eniro ligger 179.3 km från Tranås. ( och restiden är beräknad till 2tim och 38 min ! :o )
det låter sjukligt jobbigt att komma hem ca: 1-2 på natten till lördagen då man ska upp runt 8 för att åka till Linköping och skriva prov för Explorius. 
Det är ett slep-test, eller ja det innehåller två delar en läsförståelse och en hörförståelse på engelska vid klockan 12 och detta tar ca 2h med pause och grejer.
Efter detta får jag nog springa till tåget igen för då ska jag vidare till Aneby och träffa tjejerna sedan vidare på fest. 
På söndagen är det kalas för min kära mamma och så kommer min syster Frida hem och hälsar på! 

ja, stressig helg oså prov på måndag :o
uschen!

1 kommentar:

  1. Men du kan iallafall trösta dig med att SLEP testet inte är så jätte svårt =)

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: