söndag 10 oktober 2010

Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv.

hej (:

detta blir ett kort inlägg för jag måste sova typ nu, men jag har iallafall haft en bra helg - hoppas ni med har haft det .

imorgon ska mamma beställa tid till sjukhuset så jag kan ta några sprutor och jag har även skrivit ut lite papper till min engelska lärare, gud så bra (:



godnatt med er ! (:



Vad är kärlek förresten?



När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,

När du fnissar som en liten flicka.

När man känner nåt man can't deny,

When the eagles fly over mountin high.

När all oro är som bortblåst och försvunnen,

När Simba återvänder i Lejonkungen.

När man bara drar replik för att slippa krångla,

"Min pappa är rik, vill du hångla?"



Om man spärrar upp sina ögon, och tittar bak med huvudet ut,

Då ser man galen ut. Det har igentligen inte hit och höra,

Det är bara en grej man kan göra.

Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv.





Våga chansa och se om det går. 


Vad är fegt, vad är mod, what is love?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: