torsdag 8 april 2010

sluuuuuuuut på kontot !

idag har jag varit i ullared med systrar, mamma och tilda !

det visade sig vara mycket farligt för mitt bankkonto och när jag skulle betala hade jag inte ens råd, pinsamt läge liksom.

men vad gör inte storasyrran då ? jo hon plockar fram plånboken och betalar överskottet !

syskonkärlek till henne.



vi var också inne i affärerna runt omkring Ge-Kå:s t.ex. sko boo. där var det en liten kille ~10 som höll i ett par högklackade skor och frågade sin mamma :

-kan man bli hög av högklackade skor ?



shit, när jag var 10 visste jag inte ens att man kunde bli hög av något, visste inte ens att det existerade något liknande.

världen förändras !

well, bilder på lite av dagens klädinköp.



svart silkeslinne med ficka på bröstet

 blå vit strandklänning

 beige vår-kappa

 svart bara allmänt snygg tröja.

 turkos t-tröja med tryck !

och imorgon ska jag iväg på partaj så jag bestämde kläder redan ikväll..
svart kavaj, svart nyårsklänning från lindex och halsband från ullared idag.






nu ska jag sova och tagga för imorgon !

puss

2 kommentarer:

Gör mig glad med en kommentar (: