fredag 16 april 2010

inlägget får nog heta frida..

LÄGENHETEN ÄR VÅRAN NU OM VI VILL OCH BLIR AV MED HUSET! :D
 
 
 
Jag har insett att min senaste kyss: var spontan.
Jag lyssnar på: väldigt mycket olika musik!
Jag pratar: ofta innan jag tänker, that's me...
Jag tycker om: spontana grejer.
Jag avskyr när folk: gör mig besviken.
Den som vet mest om mig just nu: Michaela och Maja w.
Min första vän hette: Julia Leanderson <3
Kärlek är: komplicerat..
När jag ska borsta tänderna: blöter jag tandborsten, tar tandkräm sedan blöter jag , sen borstar jag.
När jag lagar mat: blir det ofta ganska mycket disk och ganska mycket mat över..
Jag tänder på: ögon, leenden och snygga axlar/nackar.
Det sexigaste yrket är: brandmän.
Det är charmigt när: någon ler sådär supergulligt.
Jag är rädd för: att bli ensam.
Den värsta känslan är: att känna sig ensam och sviken.
Den bästa känslan är: lycka.
Jag kommer alltid att vara: lång antar jag...
Det finaste som finns är: vänner.
Sist jag grät var: idag när jag åkte bil med frida, ida o viktoria !
När jag vaknar på morgonen: försöker jag somna om även om jag vet att det inte är lönt.

Innan jag går och lägger mig: fixar jag lite och kollar bloggar..
Just nu tänker jag på:filmen som jag inte orkade se klart..
Bebisar är: mysiga så in i !
Idag har jag: varit ute och gått .
Ikväll ska jag: sova tidigt.
I morgon kommer jag: åka till jobbet för lite information sedan träffa bästa.
Jag vill verkligen: åka på språkresa och flytta.
 
 
dagens frisyr : ganska platt med mittbena och snurrad lugg med spännen.
dagens låt : barrabarra som frida säger !
dagens favoriträtt: inte var det skolmaten iallafall..
dagens roligaste : frida när hon fick backa !
dagens suprise :  lastbilen :o
dagens snygging : Owen, as usual ! 
 
 

2 kommentarer:

  1. pucko! warra warra heter låten och det var en jävla traktor! HAHAH

    SvaraRadera
  2. haha, skitsaksamma unge ! du är ett pucklo(:

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: