tisdag 18 augusti 2009

all the things


hejhej (:

tänkte rabbla upp lite om vad som hänt i sommar . orkar dock inte detaljera saker men iaf.

utöver detta som står så har det blivit väldigt mycket umgås med vännerna (:

jaja, grattis till den som orkar läsa allt (:



-skolavslutning 11 juni : talade i kyrkan och i matsalen . lekte även en lek på statt och blev torraste 9an - 09 .


- midsommarafton 19 juni, tillbringades hos segersson, på rås och feeest hos björk . det var riktigt kul, mycket pussar och läppstift.


- vecka 26 jobbade jag rumpan av mig.


- 16-17 hade jag, linnea och nellie övernattnings mys med massa snack o data spelande :o .


- 19 juli var jag i Åtvidaberg, och hälsade på min gammelmormor . hon fyllde år, väldans gammal (;


- vecka 30 jobbade jag rumpan av mig och 23 juli var det grillnatta (:


- vecka 31 var det mys i falkenberg som gällde. med ullared, stranden och allt som hör till (:


-vecka 32 jobbade jag rumpan av mig och elias och nellie fyllde år .


-10-11 augusti var det cykelsemester med UGF ! vi cyklade 8 mil (:


- 13-16 augusti var julia på besök, det var roligt ! blev lite fest oså (:


- 15 augusti avled morfar,

- 18 augusti var det rut, tror aldrig jag svettats så mycket :o . inte så mysigt att veta med iaf. .


pusspåer :*
/majalundmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: