söndag 16 augusti 2009

åhnej

hejhej.
allt är väldigt konstigt just nu, massa blandade känslor.

morfar arne har gått bort, grymt jobbigt !
jag har så starka minnen från honom, när han kom upp varje fredag med blommor
och fika till mamma och oss.
även om han varit sjuk väldigt länge och inte kunnat prata eller minnas så är det en stor förlust.
en älskad morfar, pappa och make..


jag har börjat få lite panik ångest för att det är två dagar kvar av mitt sommarlov !
herregudliksom ! vad har hänt, vad blev det av detta lovet ?
jag hade tänkt att skriva det mesta som hänt , men det får bli ngn annan gång.


står där lika vilsen som ett barn, som en våg kommer saknaden.
den sköljer över mig.
i samma stund ser jag sanningen, jag måste leva utan dig morfar.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: